miercuri, 25 septembrie 2013

16.09-20.09

A. Prezentarea programei, normelor PSI, manualului, planificarii calendaristice, ROI in laboratorul de informatica

B. Recapitulare - Microsoft Excel

  1. Fişierele din Excel se numesc:
a)      Registre de calcul;
b)      Foi de calcul;
c)      Ferestre de calcul;
d)     Celule de calcul.

  1. Workbook înseamnă:
a)      Foi de calcul;
b)      Foi de diagrame;
c)      Registru de lucru;
d)     Grafic.

  1. Sheet înseamnă:
a)      Foaie cu diagramă;
b)      Foaie de calcul;
c)      Registru de lucru;
d)     Fişier Excel.

  1. Coloanele în Excel se numerotează cu:
a)      Cifre romane;
b)      Litere mari;
c)      Cifre arabe;
d)     Nici una din cele de mai sus.

  1. Liniile (rândurile) în Excel se numerotează cu:
a)      Cifre romane;
b)      Litere mari;
c)      Cifre arabe;
d)     Nici una din cele de mai sus.

  1. Celula B7 se găseşte la:
a)      Intersecţia liniei B cu coloana 7;
b)      Intersecţia liniei 7 cu coloana B;
c)      Intersecţia liniei 7 cu coloana 7;
d)     Intersecţia liniei B cu coloana B;

  1. Programul Excel se deschide iniţial cu:
a)      1 foaie de calcul;
b)      2 foi de calcul;
c)      3 foi de calcul;
d)     4 foi de calcul.

  1. Fiecare foaie de calcul conţine:
a)      200 de coloane;
b)      256 de coloane;
c)      300 de coloane;
d)     356 de coloane.
  1. Fiecare foaie de calcul conţine:
a)      peste 55.000 de linii;
b)      peste 65.000 de linii;
c)      peste 75.000 de linii;
d)     peste 85.000 de linii.

  1. Îmbinarea mai multor celule se face cu ajutorul butonului:
a)               b)              c)               d)


  1. Inserarea unei diagrame (grafic) se face cu ajutorul butonului:
a)               b)              c)               d)


  1. Înainte de scrierea unei formule matematice într-o celulă se pune semnul:
a) =                  b) +                  c) /                   d) ?


  1. Inserarea unei funcţii în Excel se face cu ajutorul butonului:
a)                b)               c)              d)


  1. Calcularea unei sume în Excel se face cu ajutorul butonului:
a)                b)               c)              d)

  1. Funcţia SUM calculează:
a)      Media aritmetică;
b)      Procentul dintr-un număr;
c)      Suma unor celule, linii, coloane;
d)     Maximul dintre mai multe numere.

  1. Funcţia AVERAGE calculează:
a)      Media aritmetică;
b)      Procentul dintr-un număr;
c)      Suma unor celule, linii, coloane;
d)     Maximul dintre mai multe numere.

  1. Funcţia PMT este o funcţie:
a)      Matematică;
b)      Financiară;
c)      Statistică;
d)     Nici una dintre cele enumerate.

  1. Opţiunea Validare date se găseşte în meniul:
a)      Inserare;
b)      Format;
c)      Instrumente;
d)     Date.

  1. Funcţia PRODUCT calculează:
a)      Diferenţa unor numere;
b)      Produsul unor numere;
c)      Media aritmetică a unor numere;
d)     Suma unor numere.

  1. Formatarea numerelor conţinute în celule se face executând paşii:
a)      Clic-dreapta pe celula respectivă sau pe selecţia mai multor celule ® Formatare celule ® Număr;
b)       Clic-dreapta pe celula respectivă sau pe selecţia mai multor celule ® Formatare celule ® Hyperlink;
c)      Clic-dreapta pe celula respectivă sau pe selecţia mai multor celule ® Formatare celule ® Modele;
d)     Clic-dreapta pe celula respectivă sau pe selecţia mai multor celule ® Formatare celule ® Protecţie.

  1. Formula =SUM(A1:A6)/6 are ca efect:
a)      Însumarea (adunarea) numerelor din celulele A1, A2, … , A6;
b)      Împărţirea la 6 a fiecărui număr din celulele de la A1 la A6;
c)      Calcularea mediei aritmetice a numerelor din celulele A1, până la A6;
d)     Înmulţirea numerelor cuprinse în celulele de la A1 la A6.

  1. Funcţia =IF(B12>1000; 75%; 50%) se traduce prin:
a)      Dacă numărul din celula B12 este mai mare decât 1000 atunci afişează 75%, dacă nu afişează 50%;
b)      Dacă numărul din celula B12 este mai mare decât 1000 atunci afişează 50%, dacă nu afişează 75%;
c)      Dacă numărul din celula B12 este mai mare decât 1000 atunci calculează 75% din el;
d)     Dacă numărul din celula B12 este mai mare decât 1000 atunci calculează 50% din el;

  1. Alinierea orizontală, verticală şi încadrarea textului se face astfel:
a)      Clic-dreapta pe celula respectivă ® Formatare celule ® Font;
b)      Clic-dreapta pe celula respectivă ® Formatare celule ® Bordură;
c)      Clic-dreapta pe celula respectivă ® Formatare celule ® Aliniere;
d)     Clic-dreapta pe celula respectivă ® Formatare celule ® Modele.

  1. Salvarea unui fişier Excel se face din meniul:
a)      Inserare;
b)      Vizualizare;
c)      Editare;
d)     Fişier.

  1. Umplerea unor celule selectate cu o culoare se face folosind butonul:

  1. Alegerea culorii fontului într-o celulă sau mai multe celule selectate se face cu ajutorul butonului:
a)               b)            c)               d)

  1. Afişarea unui anumit număr de zecimale pentru un număr dintr-o celulă sau mai multe celule se face urmând paşii:
a)      Clic-dreapta pe celula respectivă sau pe selecţia mai multor celule ® Formatare celule ® Număr ® Număr de zecimale;
b)      Clic-dreapta pe celula respectivă sau pe selecţia mai multor celule ® Formatare celule ® Aliniere ® Număr de zecimale;
c)      Clic-dreapta pe celula respectivă sau pe selecţia mai multor celule ® Formatare celule ® Modele ® Număr de zecimale;
d)     Această operaţie nu este posibilă.

  1. Pentru a insera pe o linie sau pe o coloană o serie se parcurg etapele:
a)      Inserare ® Umplere ® Serie;
b)      Editare ® Umplere ® Serie;
c)      Vizualizare ® Umplere ® Serie;
d)     Format ® Umplere ® Serie.

  1. Extensia unui fişier Excel este:
a)      .doc
b)      .ppt
c)      .xls
d)     .mp3

  1. Aplicarea bordurilor unui tabel se poate face cu ajutorul butonului:
a)             b)              c)               d)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu