joi, 6 decembrie 2012

ANUNT FFF IMPORTANT

Stimati elevi,
 NU A FOST RESPECTAT TERMENUL 9.11.2012 PENTRU PREDAREA LUCRARILOR INDIVIDUALE, NOTA ACORDATA IN ACEST CAZ ESTE 4.
 TERMENUL A FOST ANUNTAT LA DATA:

ATENTIE! Activitate de evaluare

 

2 comentarii:

  1. PROIECT: Banchetului Clasei a XII-a
    SCOP: Organizarea Banchetului promotiei 2013
    OBIECTIVE: - cautarea uneli locatii
    - alegerea meniului
    - organizarea evenimetelor
    - realizarea invitatiilor
    PRINCIPALELE ACTIVITATI SI REZULTATE:
    ORGANIZATIA :Clasele a XII-a
    Scopul este organizarea banchetului. In prima instanta am evaluat numarul de elevi si profesori. Am stabilit bugetul necesar si locatia care ar putea fi pe placul tuturor.Din acest punct de vedere am intalnit dificultati deoarece din cauza numarului mare de elevi, a aparut si varietate de gusturi si preferinte.Aceasta problema a fost rezolvata cu dificultate prin realizarea unui chestionar cu diverse de restaurante propuse de fiecare clasa.In urma acestei activitati a fost ales restaurantul Astoria din Piata Unirii.
    Aspectele positive de care vom tine cont la proiectele viitoare sunt urmatoarele:
    -realizarea unei fise per elev cu opiniile proprii
    -analizarea fiselor in detaliu
    -selectarea unei game variate de locatii
    -supunerea la vot pentru alegerea optima a locatiei

    Lucrare partiala:
    Elevii:Ciobanu Codrut si Savuc Alexandra

    RăspundețiȘtergere
  2. Lectiile invatate din conceperea sau implementarea unui proiect

    Stavarache Gelu Robert
    Clasa a XII a C
    Eu, impreuna cu colegii mei, Peterca Alexandru, Habageru Dragos si Camilar Andrei, am incercat sa facem un proiect prin care doaream sa construim o noua sala mai mare de sport in interiorul liceului nostru, deoarece sala si terunul de sport prezente sunt prea mici pentru ca elevii sa isi poate desfasura activitatea cum trebuie, prin practicarea de anumite sporturi cu mingea sau de imposibilitatea da a da unele probe.
    Obiectivul nostrum era de a construe sala de sport pentru ca elevi sa isi poata desfasura activitatea in cele mai bune conditii si pentru ca acestea sa se poate pregati cum trebuie in caz ca echipele scolii vor participa la viitoarele concursuri intre licee sau pe tara.
    Am stabilitit rolul fiecarui elev in cadrul proiectului si am numit un Team Leader, Coordonator de Proiect, un Manager de Proiect si un Director de proiect.
    Am scris caracteristicele proiectului si am decis initiativele locale si ce ar avea de castigat liceu nostru din finantarea acestui proiect, am decis care ar putea fi durata si bugetul pentru realizarea acestui proiect si impactul asupra tuturor la terminarea lui.
    -Dupa amploarea proiectului nostru, acesta era un proiect organizational;
    -Dupa dumeniul obiectivului si activitatilor proiectului acesta se incadra in categoria proiectelor educational.
    Rolul fiecarui student din cadrul proiectului era de a complete cat mai bine documentele si ne-am documentat in legatura cu gasirea de finantatori sau de ce este nevoie de a accepta proiectul nostru fara probeleme.

    RăspundețiȘtergere